Cine Rex jaren ’50

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto: http://www.antwerpcinema.be

Dit bericht werd geplaatst in algemeen, beeldmateriaal. Bookmark de permalink .

2 reacties op Cine Rex jaren ’50

  1. Tof dat U deze foto leuk vond om op Uw site te plaatsen zonder bronvermelding naar mijn site waar deze foto al 15 jaar online staat..
    Webmaster http://www.antwerpcinema.be

    • erich224 zegt:

      Geachte heer,
      Mag ik U eraan herinneren dat ik een aantal jaren terug via email gecontacteerd heb omdat we blijkbaar dezelfde interesse hebben.
      Helaas heb ik daar tot mijn grote teleurstelling nooit een antwoord op ontvangenūüė¶
      De betreffende foto circuleert op verschillende plaatsen op het internet en ik heb hem zeker niet van uw site genomen.
      Als U de rechten op de foto hebt, respecteer ik dat. Zal uw site vermelden en hoop dat u ze ook verder blijft updaten.
      Vriendelijke groeten,
      Eric

Geef een reactie

